Marketing, Advertising
Shop By
- Regis McKenna : Total access : giving customers what they want in an anytime, anywhere world€5.50Discount price €4.50
- Antti Apunen : Sisäinen markkinointi : miten myyt tuotteistamasi uudet palvelut asiantuntijoillesi?From €5.50Discounted options
- Edward Allen Toppel : Zen in the Markets - Confessions of a Samurai Trader€58.00Discount price €46.50
- Raija ym. Järvinen (toim.) : Palvelut ja asiakassuhteet markkinoinnin polttopisteessäFrom €25.00Discounted options
- Micael Dahlen : Markkinoijan yhdeksän käskyä : uusi näkemys brandeista, mainonnasta ja mediasta€12.50Discount price €9.50
- Mattias Behrer : Event marketing : att använda evenemang som strategisk resurs i marknadsföringen€37.00Discount price €29.50
- Cor Molenaar : The Future of Marketing - Practical Strategies for Marketers in the Post-internet Age€26.00Discount price €20.50
- Suvi Nenonen : Markkinamuotoilu : johdatko markkinoita vai johtavatko markkinat sinuaFrom €33.50Discounted options
- Maarit Pallari : Ekotuotteistamisen vihreä markkinointimalli : pienyritysten mahdollisuudet ja keinot€32.00Discount price €25.50
- Robert Durö : Markkinointisodan keinot : miten kilpailijat voitetaan markkinoista käytävässä taistelussaFrom €8.00Discounted options
- Stan Rapp & Thomas L. Collins : Beyond MaxiMarketing - the new power of caring and daring€6.50Discount price €4.50
- Peter Hinssen : The Network Always Wins - How to Survive in the Age of Uncertainty€7.50Discount price €5.50
- John A. Saunders & Graham J. Hooley : Competitive Positioning - The Key to Marketing Strategy€6.50Discount price €4.50
- Jari Juslen : Netti mullistaa markkinoinnin : hyödynnä uudet mahdollisuudetFrom €11.50Discounted options
- Robin Wight : Päivä jona siat kieltäytyivät tulemasta kaukalolle : mainonta ja kuluttajan vallankumousFrom €4.00Discounted options
- Kaarina Iltanen : Markkinointi - Mainonta : myynnin edistäminen ja suhdetoiminta€9.50Discount price €7.50