Marketing, Advertising
Shop By
- Stan Rapp & Thomas L. Collins : Beyond MaxiMarketing - the new power of caring and daring€6.50Discount price €4.50
- John A. Saunders & Graham J. Hooley : Competitive Positioning - The Key to Marketing Strategy€6.50Discount price €4.50
- Antti Leino : Dialogin aika : markkinoinnin & viestinnän digitaaliset mahdollisuudetFrom €9.00Discounted options
- Nando Malmelin : Mainonnan lukutaito : mainonnan viestinnällistä luonnetta ymmärtämässäFrom €4.00Discounted options
- Markku Vierula : Markkinointi, myynti ja viestintä : suuri integraatiokirjaFrom €9.00Discounted options
- Liina Puustinen : Kuluttajamuotti : kuluttajuuden tuottamisesta mainonnan instituutioissaFrom €9.50Discounted options
- Britt-Marie Ahrnell : Osaamisen markkinointi : asiantuntijayrityksen 7 avainta menestykseenFrom €4.50Discounted options
- Ralf Blomqvist : Suhdemarkkinointi : asiakassuhteet strategisena kilpailukeinonaFrom €5.50Discounted options
- Matti Larres : Keppihevosia : yksipalstaisia totuuksia pääasiassa mainonnastaFrom €15.00Discounted options
- Niilo Kostermaa : Mainosmiehen vauhtivuodet : mukulasta messupomoksi : osat I ja IIFrom €7.50Discounted options
- William H. Davidow : Teknologian markkinointi : kirja markkinoinnin johtamisestaFrom €9.00Discounted options
- Pentti Teirikari : Voittoja ja tappioita : muistumia mainoselokuvien maailmastaFrom €4.00Discounted options
- Henrikki Tikkanen : Markkinoinnin johtamisen perusteet : tehtävät, perusprosessit ja markkinointistrategiaFrom €5.50Discounted options
- Jouni Pöllänen : Yksilömarkkinointi : oppivan asiakassuhteen rakentaminenFrom €5.00Discounted options