Camilla Reinboth : Johda ja kehitä asiakaspalvelua (UUSI)

15,00 €

Vaaditut kentät

Lisätiedot

Lisätiedot

Tekijä Camilla Reinboth
Teoksen nimi Johda ja kehitä asiakaspalvelua (UUSI)
Painovuosi 2008
Painos 1
Kustantaja Tammi
Sidonta Sidottu, kuvakannet
Sivumäärä 110
Kieli suomi
Sarja Pro
ISBN 9789512657674
Kuntoluokitus (K1-K5) K5 (uusi)
Muuta uusi ja lukematon kirja
Takateksti Johda ja kehitä asiakaspalvelua kirjassa asiakaspalvelu on luokiteltu uudella tavalla kolmeksi tyyliksi. Tyylin mukaisesti asiakas nähdään ystävänä, kuninkaallisena tai yleisön jäsenenä. Yritys voi valita brändinsä, tavoittelemiensa asiakkaiden ja toimialansa pohjalta itselleen sopivan asiakaspalvelutyylin. Tyyli auttaa yritystä tekemään asiakaspalvelusta kilpailuedun, jolla se erottuu markkinoilla. Asiakaspalvelun johtaminen ja kehittäminen on osa yritystoiminnan kokonaisjohtamista. Kirjassa käydään läpi asiakaspalvelutyylin valintaan vaikuttavat tekijät sekä tyylin jalostaminen visiosta osaksi käytännön asiakaspalvelutyötä. Kirja paneutuu asiakaspalveluun henkilöstönäkökulmasta. Lisäksi kirjassa tarkastellaan asiakaspalvelun laadun ja asiakastyytyväisyyden kehittämistä. Huilunsoittaja, liukuhihno ja autiotalo ovat esimerkkejä tyypillisistä suomalaisista asiakaspalvelukonsepteista. Kirjassa nostetaan esiin suomalaisen asiakaspalvelun haasteet ja tarjotaan ohjeita tavallisista asiakaspalvelun ongelmista irrottautumiseen. Kirja on suunnattu asiakaspalvelusta, sen laadusta ja johtamisesta sekä suunnittelusta ja kehittämisestä vastaaville esimiehille, päälliköille ja yrittäjille. Kirja on suunnattu erityisesti sellaiseen kuluttaja-asiakaspalveluun, jossa asiakas kohdataan kasvotusten. Kirja soveltuu myös oppikirjaksi ammattikorkeakouluihin. Kirjan kirjoittaja, asiakaspalvelujohtamisen valmentaja Camilla Reinboth, yhdistää kirjassaan oman vahvan asiakaspalvelun työkokemuksensa akateemiseen koulutuk
Korkeus (mm) 250
Paksuus (mm) 12
Syvyys (mm) 155
Paino (g) 350.0000
Veroluokka Alv 10 %
Postikulu Suomessa 3,3 € (tilattaessa vain tämä yksittäinen tuote - koko tilauksen postikulu on kotimaassa maksimissaan 7,9 € tuotemäärästä riippumatta)
Asiasanat asiakaspalvelu ; johtaminen ; kehittäminen ; asiakassuhde
  Loading...