Gary Bamossy & Michael R. Solomon ym. : Consumer Behaviour - A European Perspective
Special Price 18,50 € Alkuperäinen hinta 21,00 €
Ei varastossa
SKU
0868531
Intended for European students, this work presents the issues, illustrative examples, data and research concerning European consumer markets and behaviour, while retaining material from the US and covering the other major global markets. The text utilizes a five-part "wheel" structure, which moves from the micro- to the macro- level. It expands in focus and coverage from individual consumers and their internal dynamics, through group and household consumption decisions, to larger social structures/sub-cultures, and finally mass cultures consumption activities.
Tuoteryhmä |
|
---|---|
Tekijä | Gary Bamossy & Michael R. Solomon ym. |
Teoksen nimi | Consumer Behaviour - A European Perspective |
Kustantaja | Financial Times/Prentice Hall |
Painovuosi | 1999 |
Painos | 1 |
Sidonta | Nidottu (pehmeäkantinen) |
Sivumäärä | 589 |
Kieli | englanti |
ISBN | 9780137519835 |
Kuntoluokitus (K1-K5) | K3- (hyvä -) |
Muuta | Pienoista kulumaa kansissa, sivuilla joitain merkintöjä |
Korkeus (mm) | 245 |
Syvyys (mm) | 188 |
Paksuus (mm) | 27 |
Paino (g) | 1292 |
Verokanta | Marginaaliverotus |
Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä tuotteista
- Martin Lindstrom : Buyology : ostamisen anatomia18,00 € Alkuperäinen hinta 20,00 €
- Kuluttaja virtuaalimarkkinoilla12,50 €