Jukka Lahtinen : Markkinoinnin suunnittelu

16,00 €
Ei varastossa
SKU
1031635
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJukka Lahtinen
Teoksen nimiMarkkinoinnin suunnittelu
KustantajaAvaintulos
Painovuosi1998
Painos1
SidontaNidottu (pehmeäkantinen)
Sivumäärä292
Kielisuomi
SarjaMarkkinointi 2000
Muut tekijätMaria Heikkilä & Antti Isoviita
ISBN9529631103
Kuntoluokitus (K1-K5)K3+ (hyvä +)
MuutaPientä kulumaa reunoilla ja kulmissa, omistajamerkintä
Korkeus (mm)248
Syvyys (mm)177
Paksuus (mm)18
Paino (g)676
VerokantaMarginaaliverotus
Avainsanatjohtaminen, päätöksenteko, määritys, budjetointi, muutos, vuorovaikutus, seuranta, prosessit, hinnat, hinnoittelu, hintapolitiikka, saatavuus, analyysi, tapaustutkimus, tuotteet, aikataulut, analyysimenetelmät, markkinat (taloustiede), ohjelmat (suunnitelmat), markkinointi, myynninedistäminen, viestintä, suunnittelu, markkinointitutkimus, markkinointiviestintä, organisaatiot, tuotekehitys, oppikirjat, suhdetoiminta, sisäinen markkinointi
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja