Kalevi Hellman : Asiakastavoitteet ja -strategiat : asiakastuloslaskelma, -tase, -virta ja -portfoliot
Kirja esittelee uuden ajattelumallin: miten yritys voi johtaa asiakkaitaan. Teoksessa pureudutaan siihen, miten yritys voi aloittaa asiakkaiden johtamiseen siirtymisen ja miten asiakkaita johtava yritys toimii. Kirja paljastaa, miten nämä muutokset vaikuttavat yrityksen johtamisalueisiin: analysointiin, tavoiteasetantaan, toiminnan strategiseen linjaukseen, delegointiin, resurssointiin sekä seurantaan. Lukijaa opastetaan asiakastavoitteiden ja -strategioiden määrittämiseen, joiden avulla voidaan mm. mitata asiakassuhteiden leveyttä ja syvyyttä sekä vaikuttaa niiden kehittymiseen. Lukija saa käyttöönsä uudet ja tehokkaat asiakkaiden johtamisen työkalut: asiakastuloslaskelma, asiakastase, asiakasvirtakortti ja asiakasportfoliot.
Kirja soveltuu yritysten asiakasvastaaville, markkinointipäälliköille ja -suunnittelijoille, myynti- tuote- ja kehityspäälliköille ja yritysjohdolle. Soveltuu myös korkeakoulujen opetukseen.
Ekonomi Kalevi Hellman toimii toimitusjohtajana ICMI - Intelligent Customer Management International Oy:ssä, joka on asiakassuhteiden johtamiseen erikoistunut konsultointiyritys.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Kalevi Hellman |
Teoksen nimi | Asiakastavoitteet ja -strategiat : asiakastuloslaskelma, -tase, -virta ja -portfoliot |
Kustantaja | WSOY |
Painovuosi | 2003 |
Painos | 1 |
Sidonta | Sidottu kansipaperein (kovakantinen) |
Sivumäärä | 263 |
Kieli | suomi |
ISBN | 9510277053 |
Kuntoluokitus (K1-K5) | K4- (erinomainen -) ks. kansipaperin kunto erikseen alta |
Kansipaperin kunto | Pientä kulumaa |
Muuta | Pienoista kulumaa |
Korkeus (mm) | 249 |
Syvyys (mm) | 175 |
Paksuus (mm) | 23 |
Paino (g) | 700 |
Verokanta | Marginaaliverotus |
Avainsanat | asiakaslähtöisyys, asiakassuhde, johtaminen, yritysstrategiat |
- Kalevi Hellman : Asiakastavoitteet ja -strategiat : asiakastuloslaskelma, -tase, -virta ja -portfoliotAlkaen 9,00 € Alkuperäinen hinta 15,00 €