Kalevi Hellman : Asiakastavoitteet ja -strategiat : asiakastuloslaskelma, -tase, -virta ja -portfoliot

Special Price 12,00 € Alkuperäinen hinta 17,00 €
Ei varastossa
SKU
0345687

Kirja esittelee uuden ajattelumallin: miten yritys voi johtaa asiakkaitaan. Teoksessa pureudutaan siihen, miten yritys voi aloittaa asiakkaiden johtamiseen siirtymisen ja miten asiakkaita johtava yritys toimii. Kirja paljastaa, miten nämä muutokset vaikuttavat yrityksen johtamisalueisiin: analysointiin, tavoiteasetantaan, toiminnan strategiseen linjaukseen, delegointiin, resurssointiin sekä seurantaan. Lukijaa opastetaan asiakastavoitteiden ja -strategioiden määrittämiseen, joiden avulla voidaan mm. mitata asiakassuhteiden leveyttä ja syvyyttä sekä vaikuttaa niiden kehittymiseen. Lukija saa käyttöönsä uudet ja tehokkaat asiakkaiden johtamisen työkalut: asiakastuloslaskelma, asiakastase, asiakasvirtakortti ja asiakasportfoliot.

Kirja soveltuu yritysten asiakasvastaaville, markkinointipäälliköille ja -suunnittelijoille, myynti- tuote- ja kehityspäälliköille ja yritysjohdolle. Soveltuu myös korkeakoulujen opetukseen.

Ekonomi Kalevi Hellman toimii toimitusjohtajana ICMI - Intelligent Customer Management International Oy:ssä, joka on asiakassuhteiden johtamiseen erikoistunut konsultointiyritys.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäKalevi Hellman
Teoksen nimiAsiakastavoitteet ja -strategiat : asiakastuloslaskelma, -tase, -virta ja -portfoliot
KustantajaWSOY
Painovuosi2003
Painos1
SidontaSidottu kansipaperein (kovakantinen)
Sivumäärä263
Kielisuomi
ISBN9510277053
Kuntoluokitus (K1-K5)K4- (erinomainen -) ks. kansipaperin kunto erikseen alta
Kansipaperin kuntoPientä kulumaa
MuutaPienoista kulumaa
Korkeus (mm)249
Syvyys (mm)175
Paksuus (mm)23
Paino (g)700
VerokantaMarginaaliverotus
Avainsanatasiakaslähtöisyys, asiakassuhde, johtaminen, yritysstrategiat
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja