Marko Filenius : Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa
18,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-DIGI-8EE4B3

Digitaalinen asiakaskokemus on noussut keskeiseksi kilpailutekijäksi monikanavaisessa liiketoiminnassa, vaikkakin harva yritys osaa vielä hyödyntää sitä täysipainoisesti. Marko Fileniuksen teos tarjoaa käytännön esimerkkejä ja monipuolisia näkökulmia siihen, miten digitaalisia asiakaskohtaamisia voidaan kehittää kilpailueduksi.
Kenelle: Yritysjohdolle, markkinointipäättäjille ja asiakaskokemuksen kehittämisestä kiinnostuneille.
MENESTY MONIKANAVAISESSA LIIKETOIMINNASSA
Liiketoiminta digitalisoituu toimialasta riippumatta. Samalla kilpailu kiristyy. Yritykset ja palvelut muistuttavat yhä enemmän toisiaan. Asiakkaiden on helppo vaihtaa toimittajaa tai ostopaikkaa, uskollisuus vähenee.
Asiakaskokemuksesta on tulossa olennainen kilpailutekijä, jota vielä harva yritys ymmärtää täysin hyödyntää. Asiakaskokemus kokonaisuutena ja erityisesti digitaalisissa kanavissa edellyttää yritykseltä uutta ajatusmallia, jossa asiakkaan tarpeen lisäksi ymmärretään ne olosuhteet, joissa asiakas ostopäätöksiään tekee. Käytännön toteutuksessa tulee ymmärtää kuinka viestintä- ja palvelukanavat eroavat ja olla kykyä johtaa tuotekehitystä vaativassa teknologia-ympäristössä.
Kirja syventyy asiakaskokemuksen luomiseen eri näkökulmista. Lukuisiten case-esimerkkien kautta avataan, miten arjen asiakaskokemus muodostuu ja missä voidaan mennä vikaan.
Kirja on suunnattu yrityksen liiketoiminnan eri osa-alueiden vastuuhenkilöille. Liiketoimintajohto esimerkiksi hakee keinoja, miten asiakaskeskeisyyden avulla kirkastaa yrityksen strategista kuvaa ja liiketoimintamallia sekä tuntea asiakasta paremmin. Tietotekniikan parissa toimiville kirja valaisee, kuinka palveluiden käyttäjät kokevat digitaaliset palvelut ja miten niitä voidaan kehittää asiakaslähtöisemmiksi.
Digitaaliseen asiakaskokemukseen panostettaessa oma liiketoiminta ja ennen kaikkea asiakas tulee nähdä uudella tavalla – kirja kertoo, miten tässä onnistutaan ja miten liiketoimintaa kehitetään monikanavaisessa toimintaympäristössä.
Marko Filenius (KTM) omaa lähes 20 vuoden kokemuksen sähköisen liiketoiminnan parista. Asiakaskokemuksen johtamisen perspektiiviin on syventänyt kokemus mediatoimialasta, mobiilipalveluiden kehityksestä ja markkinointi- ja analytiikkateknologioiden liiketoiminnan kehitys. Tällä hetkellä hän on mukana taå keskusliikkeen verkkokauppa-asiakkaiden liiketoiminnasta Descom Oy:ssä.
Liiketoiminta digitalisoituu toimialasta riippumatta. Samalla kilpailu kiristyy. Yritykset ja palvelut muistuttavat yhä enemmän toisiaan. Asiakkaiden on helppo vaihtaa toimittajaa tai ostopaikkaa, uskollisuus vähenee.
Asiakaskokemuksesta on tulossa olennainen kilpailutekijä, jota vielä harva yritys ymmärtää täysin hyödyntää. Asiakaskokemus kokonaisuutena ja erityisesti digitaalisissa kanavissa edellyttää yritykseltä uutta ajatusmallia, jossa asiakkaan tarpeen lisäksi ymmärretään ne olosuhteet, joissa asiakas ostopäätöksiään tekee. Käytännön toteutuksessa tulee ymmärtää kuinka viestintä- ja palvelukanavat eroavat ja olla kykyä johtaa tuotekehitystä vaativassa teknologia-ympäristössä.
Kirja syventyy asiakaskokemuksen luomiseen eri näkökulmista. Lukuisiten case-esimerkkien kautta avataan, miten arjen asiakaskokemus muodostuu ja missä voidaan mennä vikaan.
Kirja on suunnattu yrityksen liiketoiminnan eri osa-alueiden vastuuhenkilöille. Liiketoimintajohto esimerkiksi hakee keinoja, miten asiakaskeskeisyyden avulla kirkastaa yrityksen strategista kuvaa ja liiketoimintamallia sekä tuntea asiakasta paremmin. Tietotekniikan parissa toimiville kirja valaisee, kuinka palveluiden käyttäjät kokevat digitaaliset palvelut ja miten niitä voidaan kehittää asiakaslähtöisemmiksi.
Digitaaliseen asiakaskokemukseen panostettaessa oma liiketoiminta ja ennen kaikkea asiakas tulee nähdä uudella tavalla – kirja kertoo, miten tässä onnistutaan ja miten liiketoimintaa kehitetään monikanavaisessa toimintaympäristössä.
Marko Filenius (KTM) omaa lähes 20 vuoden kokemuksen sähköisen liiketoiminnan parista. Asiakaskokemuksen johtamisen perspektiiviin on syventänyt kokemus mediatoimialasta, mobiilipalveluiden kehityksestä ja markkinointi- ja analytiikkateknologioiden liiketoiminnan kehitys. Tällä hetkellä hän on mukana taå keskusliikkeen verkkokauppa-asiakkaiden liiketoiminnasta Descom Oy:ssä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Marko Filenius |
| Teoksen nimi | Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa |
| SKU | P-DIGI-8EE4B3 |
| Avainsanat | markkinointi, asiakaslähtöisyys, yritykset, johtaminen, kehittäminen, liiketoiminta, asiakaspalvelu, markkinointiviestintä, menestystekijät, mittaus, verkkopalvelut, verkkoliiketoiminta, käytettävyys, digitaalinen markkinointi, palaute, laadunarviointi, asiakaskokemus, mittarit (mittaus), monikanavaisuus |
