Micael Dahlen : Markkinoijan yhdeksän käskyä : uusi näkemys brandeista, mainonnasta ja mediasta (UUDENVEROINEN)

9,50 € Alkuperäinen hinta 12,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
0868774

Tukholman kauppakorkeakoulun dosentti haastaa rohkeasti vanhat käsitykset ja lähestyy brändiä ja viestintää ulkopuolisin silmin.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMicael Dahlen
Teoksen nimiMarkkinoijan yhdeksän käskyä : uusi näkemys brandeista, mainonnasta ja mediasta
AlkuteosMarknadsförarens nya regelbok : varumärken, reklam och media i nytt ljus
Kielisuomi
Verokanta-
Avainsanatvaikutukset, markkinointi, mainonta, tunteet, viestintä, markkinointiviestintä, brandit, media, tavaramerkit, brändit, viestintäpsykologia
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja