Tekijä |
Timo Suokko |
Teoksen nimi |
Markkinointiviestinnän lapsuuden loppu |
Kustantaja |
WSOY |
Painovuosi |
2003 |
Painos |
1 |
Sidonta |
Sidottu kansipaperein (kovakantinen) |
Sivumäärä |
167 |
Kieli |
suomi |
ISBN |
9510283517 |
Kuntoluokitus (K1-K5) |
K4 (erinomainen) |
Muuta |
kansipapereiden kunto: jonkin verran kulumaa/pienoisia repeämiä |
Muuta |
Kansipaperin kunto: jonkin verran kulumaa/pienoisia repeämiä |
Takateksti |
Miten ihmisten välinen viestintä on muuttunut muinaisten sumeerien jälkeen? Entä mitä viestinnästä voidaan oppia afrikkalaiselta kyläyhteisöltä? Tai Amerikan amisseilta? Voivatko keskiaikaiset teatteriesitykset opettaa jotakin modernille viestinnän tekijälle? Mitä inkat ja heidän narujen ja solmujen muodostama.liikkuva koodijärjestelmä quipu voisi kertoa nykyisille mobiileiden viestinnän laatijoille? |
Korkeus (mm) |
215 |
Paksuus (mm) |
18 |
Syvyys (mm) |
150 |
Paino (g) |
312.0000 |
Veroluokka |
Marginaaliverotus |
Postikulu Suomessa |
3,9 € (tilattaessa vain tämä yksittäinen tuote - koko tilauksen postikulu on aina maksimissaan 7,5 € tuotemäärästä riippumatta) |
Asiasanat |
mainonta, verkostot, joukkoviestimet, markkinointiviestintä |