Alennus

Timo Suokko : Markkinointiviestinnän lapsuuden loppu

Normaali hinta: 10,00 €

Alennushinta 5,50 €

Vaaditut kentät

Lisätiedot

Lisätiedot

Tekijä Timo Suokko
Teoksen nimi Markkinointiviestinnän lapsuuden loppu
Kustantaja WSOY
Painovuosi 2003
Painos 1
Sidonta Sidottu kansipaperein (kovakantinen)
Sivumäärä 167
Kieli suomi
ISBN 9510283517
Kuntoluokitus (K1-K5) K4 (erinomainen)
Muuta kansipapereiden kunto: jonkin verran kulumaa/pienoisia repeämiä
Muuta Kansipaperin kunto: jonkin verran kulumaa/pienoisia repeämiä
Takateksti Miten ihmisten välinen viestintä on muuttunut muinaisten sumeerien jälkeen? Entä mitä viestinnästä voidaan oppia afrikkalaiselta kyläyhteisöltä? Tai Amerikan amisseilta? Voivatko keskiaikaiset teatteriesitykset opettaa jotakin modernille viestinnän tekijälle? Mitä inkat ja heidän narujen ja solmujen muodostama.liikkuva koodijärjestelmä quipu voisi kertoa nykyisille mobiileiden viestinnän laatijoille?
Korkeus (mm) 215
Paksuus (mm) 18
Syvyys (mm) 150
Paino (g) 312.0000
Veroluokka Marginaaliverotus
Postikulu Suomessa 3,9 € (tilattaessa vain tämä yksittäinen tuote - koko tilauksen postikulu on aina maksimissaan 7,5 € tuotemäärästä riippumatta)
Asiasanat mainonta, verkostot, joukkoviestimet, markkinointiviestintä
  Loading...