Adam Morgan : Eating the big fish : how challenger brands can compete against brand leaders
As low as €9.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-EATI-D66401

Eating the big fish tarttuu haastajabrändien mahdollisuuksiin markkinoilla ja tarjoaa tuoreita näkökulmia, miten kilpailla brändijohtajia vastaan. Adam Morganin teos on saanut kiitosta käytännönläheisestä ja inspiroivasta lähestymistavastaan brändien kehittämiseen.
Suitable for: Yritysjohtajille ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka ovat kiinnostuneita brändäyksestä ja liiketoiminnan kehittämisestä.
| Categories | |
|---|---|
| Author | Adam Morgan |
| Title | Eating the big fish : how challenger brands can compete against brand leaders |
| SKU | P-EATI-D66401 |
| Keywords | yritykset, johtaminen, arviointi, mielikuvat, liikkeenjohto, mallit, imago, tavaramerkit, yrityskuva, merkkitavarat, tuotteet, brändit, Brand name products, Product management, New products |
