Adam Morgan : Eating the big fish : how challenger brands can compete against brand leaders

As low as €9.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-EATI-D66401
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Eating the big fish tarttuu haastajabrändien mahdollisuuksiin markkinoilla ja tarjoaa tuoreita näkökulmia, miten kilpailla brändijohtajia vastaan. Adam Morganin teos on saanut kiitosta käytännönläheisestä ja inspiroivasta lähestymistavastaan brändien kehittämiseen.

Suitable for: Yritysjohtajille ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka ovat kiinnostuneita brändäyksestä ja liiketoiminnan kehittämisestä.

More Information
Categories
AuthorAdam Morgan
TitleEating the big fish : how challenger brands can compete against brand leaders
SKUP-EATI-D66401
Keywordsyritykset, johtaminen, arviointi, mielikuvat, liikkeenjohto, mallit, imago, tavaramerkit, yrityskuva, merkkitavarat, tuotteet, brändit, Brand name products, Product management, New products
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja