Adrian Payne : Handbook of CRM : achieving excellence in customer management

As low as €7.50
In stock
Only %1 left
SKU
P-HAND-28967C
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Adrian Paynen 'Handbook of CRM' tarjoaa kattavan ja analyyttisen näkökulman asiakkuudenhallinnan strategiseen kehittämiseen sekä arvolähtöiseen asiakasjohtamiseen.

More Information
Categories
AuthorAdrian Payne
TitleHandbook of CRM : achieving excellence in customer management
SKUP-HAND-28967C
Keywordskuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, johtaminen, asiakkuudenhallinta, kulutus, talousteoriat, suhdemarkkinointi, asiakkuus, digitaalinen markkinointi, arvo, ohjaus (hallinta), Relationship marketing, Strategic planning, customer relationship management, Customer relations, arvo (ominaisuudet)
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja