Alan Wilson : Services marketing : integrating customer focus across the firm

As low as €9.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-SERV-94BD18
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Alan Wilsonin teos esittelee asiakaslähtöisen lähestymistavan palvelumarkkinointiin korostaen palvelun laadun ja asiakaskokemuksen merkitystä nykyaikaisessa liiketoiminnassa. Kirja hyödyntää kansainvälisiä ja eurooppalaisia esimerkkejä sekä uusinta tutkimusta palveluista ja niiden johtamisesta.

More Information
Categories
AuthorAlan Wilson
CoauthorsMary Jo Bitner & Valarie A. Zeithaml ym.
TitleServices marketing : integrating customer focus across the firm
SKUP-SERV-94BD18
Keywordsmarkkinointi, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, palvelut, yritykset, asiakaspalvelu, palvelumuotoilu, Marketing, palvelustrategiat, palvelumarkkinointi, Customer services, Service industries
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja