Alissa Quart : Branded : the buying and selling of teenagers

€8.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-BRAN-00D6F6
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Alissa Quart paljastaa teoksessaan nykyaikaisen nuorten markkinoinnin häiritsevät ja aggressiiviset keinot, joissa yritykset pyrkivät vaikuttamaan nuorten identiteettiin ja kuluttajakäyttäytymiseen. Kirja avaa, miten aikuisten rakentamat markkinointistrategiat vaikuttavat nuorisokulttuuriin ja yksilöllisyyden kaventumiseen.

Suitable for: Nuorista ja nuorisokulttuurista kiinnostuneille sekä kuluttajakäyttäytymistä ja markkinoinnin vaikutuksia tutkiville.

More Information
Categories
AuthorAlissa Quart
TitleBranded : the buying and selling of teenagers
SKUP-BRAN-00D6F6
Keywordskuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, mainonta, yritykset, nuoret, vaihtoehtoinen elämäntapa, mielikuvat, imago, nuorisokulttuuri, tavaramerkit, tuotteistus, merkkitavarat, vaihtoehtoliikkeet, tuotteet, ostokäyttäytyminen, brändit, kaupallisuus, Ungdomar, föreställningar (uppfattningar), företag, Image, marknadsföring, produkter, ungdomskultur, konsumentbeteende, reklam (marknadsföring), Brands, varumärken, produktifiering, alternativ livsstil, köpbeteende, alternativrörelser, märkesvaror, kommersialism
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja