Alissa Quart : Branded : the buying and selling of teenagers
€8.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-BRAN-00D6F6

Alissa Quart paljastaa teoksessaan nykyaikaisen nuorten markkinoinnin häiritsevät ja aggressiiviset keinot, joissa yritykset pyrkivät vaikuttamaan nuorten identiteettiin ja kuluttajakäyttäytymiseen. Kirja avaa, miten aikuisten rakentamat markkinointistrategiat vaikuttavat nuorisokulttuuriin ja yksilöllisyyden kaventumiseen.
Suitable for: Nuorista ja nuorisokulttuurista kiinnostuneille sekä kuluttajakäyttäytymistä ja markkinoinnin vaikutuksia tutkiville.
| Categories | |
|---|---|
| Author | Alissa Quart |
| Title | Branded : the buying and selling of teenagers |
| SKU | P-BRAN-00D6F6 |
| Keywords | kuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, mainonta, yritykset, nuoret, vaihtoehtoinen elämäntapa, mielikuvat, imago, nuorisokulttuuri, tavaramerkit, tuotteistus, merkkitavarat, vaihtoehtoliikkeet, tuotteet, ostokäyttäytyminen, brändit, kaupallisuus, Ungdomar, föreställningar (uppfattningar), företag, Image, marknadsföring, produkter, ungdomskultur, konsumentbeteende, reklam (marknadsföring), Brands, varumärken, produktifiering, alternativ livsstil, köpbeteende, alternativrörelser, märkesvaror, kommersialism |
