Anders Bengtsson : Märken och människor : om marknadssymboler som kulturella resurser

€10.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-MARK-D727F5
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Anders Bengtssonin teos tarkastelee brändien merkitystä ihmisten arjessa ja niiden roolia kuluttajien kulttuuristen ja yhteisöllisten resurssien rakentajina. Kirjassa käsitellään kulutuskulttuuriteorioiden valossa, miten brändit vaikuttavat identiteetin muodostumiseen sekä millaisia yhteisöllisiä ilmiöitä ne synnyttävät.

Suitable for: Teos sopii kuluttajatutkimuksesta, brändeistä ja markkinoinnista kiinnostuneille aikuisille sekä opiskelijoille ja markkinoinnin ammattilaisille.

More Information
Categories
AuthorAnders Bengtsson
CoauthorsJacob Östberg
TitleMärken och människor : om marknadssymboler som kulturella resurser
SKUP-MARK-D727F5
Keywordsbrändit, kuluttajatutkimus, konsumentundersökning
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja