Andrew Benett : Consumed : rethinking business in the era of mindfulness

€10.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-CONS-CD1972
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Andrew Benettin teos tarkastelee yritysmaailman muutosta, jossa kuluttajien tietoisuus ja harkitsevuus ohjaavat yhä enemmän liiketoimintaa. Kirjan asiantuntijakommentit korostavat, miten yritysjohtajien tulee ymmärtää muuttuneet kulutustottumukset ja reagoida ketterästi menestyäkseen.

Suitable for: Markkinoinnista ja kuluttajakäyttäytymisestä kiinnostuneille aikuisille.

More Information
Categories
AuthorAndrew Benett
CoauthorsAnn O'Reilly
TitleConsumed : rethinking business in the era of mindfulness
SKUP-CONS-CD1972
Keywordssäästäminen, kuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, tuotekehitys, kulutus, tuotevastuu, rahankäyttö, kulutustottumukset, management, Marketing, Consumers, social values, Consumption (Economics), Consumer behavior, Thriftiness
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja