Andrew Benett : Consumed : rethinking business in the era of mindfulness
€10.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-CONS-CD1972

Andrew Benettin teos tarkastelee yritysmaailman muutosta, jossa kuluttajien tietoisuus ja harkitsevuus ohjaavat yhä enemmän liiketoimintaa. Kirjan asiantuntijakommentit korostavat, miten yritysjohtajien tulee ymmärtää muuttuneet kulutustottumukset ja reagoida ketterästi menestyäkseen.
Suitable for: Markkinoinnista ja kuluttajakäyttäytymisestä kiinnostuneille aikuisille.
| Categories | |
|---|---|
| Author | Andrew Benett |
| Coauthors | Ann O'Reilly |
| Title | Consumed : rethinking business in the era of mindfulness |
| SKU | P-CONS-CD1972 |
| Keywords | säästäminen, kuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, tuotekehitys, kulutus, tuotevastuu, rahankäyttö, kulutustottumukset, management, Marketing, Consumers, social values, Consumption (Economics), Consumer behavior, Thriftiness |
