Charles Fishman : The Wal-Mart effect : how an out-of-town superstore became a superpower

Out of stock
Only %1 left
SKU
P-THE--4CB71E
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Charles Fishman paljastaa Wal-Martin huomattavan vaikutusvallan kulutukseen ja maailmanlaajuiseen kaupankäyntiin, sukeltaen supersuurtavaratalon kulissien taakse. Kirja tutkii, kuinka tämä jättiyritys määrittelee tuotteiden ominaisuudet, vaikuttaa työoloihin ja muokkaa paikallisyhteisöjen arkea ympäri maailman.

More Information
Categories
AuthorCharles Fishman
TitleThe Wal-Mart effect : how an out-of-town superstore became a superpower
SKUP-THE--4CB71E
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja