Christina Nordman : Understanding Customer Loyalty and Disloyalty - The Effect of Loyalty-supporting and -repressing Factors

€15.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-UNDE-01084B
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Christina Nordmanin teos tarkastelee asiakasuskollisuuden ja uskollisuuden puutteen taustalla vaikuttavia tekijöitä ja esittelee konseptuaalisen viitekehyksen niiden ymmärtämiseksi erityisesti pankkialan kontekstissa.

Suitable for: Johtuu erityisesti niille, jotka ovat kiinnostuneita asiakassuhteista ja liiketoiminnan kehittämisestä.

More Information
Categories
AuthorChristina Nordman
TitleUnderstanding Customer Loyalty and Disloyalty - The Effect of Loyalty-supporting and -repressing Factors
SKUP-UNDE-01084B
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja