Constructing the new consumer society

€20.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-CONS-CC2818
See all options
More Information
Categories
CoauthorsPekka Sulkunen & Hilary Radner ym.
TitleConstructing the new consumer society
SKUP-CONS-CC2818
Keywordsalkoholipolitiikka, kuluttajakäyttäytyminen, mainonta, elämäntapa, onnellisuus, yhteiskuntakehitys, kaupunkikulttuuri, hyvinvointivaltio, hyvä elämä, teoriat, onni, tyytyväisyys, kulttuurisosiologia, yhteiskunta, EU-maat, kulutus, sääntely, mielihyvä, keskiluokka, kuluttajapolitiikka, postmodernismi, tarpeet, konstruktivismi, jälkiteollinen yhteiskunta, livsstil, medelklassen, postmodernism, teorier, stadskultur, samhällsutveckling, samhället, goda livet, kultursociologi, välfärdsstat, konsumtion, Advertising, konstruktivism, konsumentbeteende, EU-länder, vällust, behov, tillfredsställelse, reklam (marknadsföring), alkoholpolitik, lycka, konsumentpolitik, ympäristömerkit, lycklighet, Consumption (Economics), Consumer behavior, miljömärken, postindustriellt samhälle, reglering (med bestämmelser)
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja