Dan Steinbock : Winning across global markets : how Nokia creates strategic advantage in a fast-changing world

€12.50
In stock
Only %1 left
SKU
P-WINN-E2F8CD
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Dan Steinbockin teos tarjoaa syvällistä analyysia siitä, miten Nokia onnistui luomaan strategista etua nopeasti muuttuvilla kansainvälisillä markkinoilla ja teknologiatoimialalla.

Suitable for: Johtamisesta, teknologiateollisuudesta ja kansainvälisestä liiketoiminnasta kiinnostuneille aikuisille.

More Information
Categories
AuthorDan Steinbock
TitleWinning across global markets : how Nokia creates strategic advantage in a fast-changing world
SKUP-WINN-E2F8CD
Keywordsjohtaminen, johtajuus, matkapuhelimet, yritysstrategiat, kansainväliset yritykset, organisaatiot, globalisaatio, teknologiayritykset, teknologiateollisuus, kansainväliset markkinat, Telecommunication, Cell phone systems, Cell phone equipment industry
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja