Dan Steinbock : Winning across global markets : how Nokia creates strategic advantage in a fast-changing world
€12.50
In stock
Only %1 left
SKU
P-WINN-E2F8CD

Dan Steinbockin teos tarjoaa syvällistä analyysia siitä, miten Nokia onnistui luomaan strategista etua nopeasti muuttuvilla kansainvälisillä markkinoilla ja teknologiatoimialalla.
Suitable for: Johtamisesta, teknologiateollisuudesta ja kansainvälisestä liiketoiminnasta kiinnostuneille aikuisille.
| Categories | |
|---|---|
| Author | Dan Steinbock |
| Title | Winning across global markets : how Nokia creates strategic advantage in a fast-changing world |
| SKU | P-WINN-E2F8CD |
| Keywords | johtaminen, johtajuus, matkapuhelimet, yritysstrategiat, kansainväliset yritykset, organisaatiot, globalisaatio, teknologiayritykset, teknologiateollisuus, kansainväliset markkinat, Telecommunication, Cell phone systems, Cell phone equipment industry |
