David Arnold : The mirage of global markets : how globalizing companies can succeed as markets localize
€5.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-THE--81E778

David Arnoldin teos pureutuu siihen, miksi markkinat paikallistuvat globalisaation aikakaudella ja tarjoaa näkemyksellisen kehikon kansainvälistymisen haasteisiin. Kirjassa esitellään, miten kansainväliset yritykset voivat menestyä sovittamalla globaalin johtamisen ja paikallisen markkinoinnin käytännöt yhteen.
Suitable for: Kansainvälisten markkinoiden, viennin ja globalisaation parissa työskenteleville aikuisille.
| Categories | |
|---|---|
| Author | David Arnold |
| Title | The mirage of global markets : how globalizing companies can succeed as markets localize |
| SKU | P-THE--81E778 |
| Keywords | kansainvälistyminen, kilpailukyky, kansainväliset yritykset, globalisaatio, viennin edistäminen, marknadsföring, internationella företag, ekonomisk integration, International business enterprises, Export marketing, International economic integration |
