David Arnold : The mirage of global markets : how globalizing companies can succeed as markets localize

€5.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-THE--81E778
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

David Arnoldin teos pureutuu siihen, miksi markkinat paikallistuvat globalisaation aikakaudella ja tarjoaa näkemyksellisen kehikon kansainvälistymisen haasteisiin. Kirjassa esitellään, miten kansainväliset yritykset voivat menestyä sovittamalla globaalin johtamisen ja paikallisen markkinoinnin käytännöt yhteen.

Suitable for: Kansainvälisten markkinoiden, viennin ja globalisaation parissa työskenteleville aikuisille.

More Information
Categories
AuthorDavid Arnold
TitleThe mirage of global markets : how globalizing companies can succeed as markets localize
SKUP-THE--81E778
Keywordskansainvälistyminen, kilpailukyky, kansainväliset yritykset, globalisaatio, viennin edistäminen, marknadsföring, internationella företag, ekonomisk integration, International business enterprises, Export marketing, International economic integration
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja