David Boyle : Authenticity : brands, fakes, spin and the lust for real life

€8.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-AUTH-B41D3A
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

David Boylen teos pureutuu aitouden, brändien ja mielikuvien risteyskohtaan nyky-yhteiskunnassa, jossa aitojen elämysten kaipuu haastaa markkinoinnin keinot ja globaalin kulutuksen. Teos tarkastelee modernien ilmiöiden ja mielikuvien kautta sitä, miksi 'aito' on noussut niin keskeiseksi arvoksi ja miten tämä muutos vaikuttaa talouteen ja kulttuuriin.

More Information
Categories
AuthorDavid Boyle
TitleAuthenticity : brands, fakes, spin and the lust for real life
SKUP-AUTH-B41D3A
Keywordsmarkkinointi, mielikuvat, tavaramerkit, brändit, aitous, autenttisuus
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja