Denise H. Sutton : Globalizing ideal beauty : how female copywriters of the J. Walter Thompson Advertising Agency redefined beauty for the twentieth century

€95.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-GLOB-3DE7F1
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Denise H. Suttonin tutkima Globalizing ideal beauty paljastaa, miten J. Walter Thompson -mainostoimiston naispuoliset copywriterit muokkasivat 1900-luvun kauneusihanteita ja amerikkalaisen mainonnan vaikutusta maailmanlaajuisesti. Kirja perustuu laajaan alkuperäiseen arkistotutkimukseen ja nostaa esiin työssäkäyvien naisten suuren merkityksen liike-elämässä ja kulttuurissa.

More Information
Categories
AuthorDenise H. Sutton
TitleGlobalizing ideal beauty : how female copywriters of the J. Walter Thompson Advertising Agency redefined beauty for the twentieth century
SKUP-GLOB-3DE7F1
Keywordsnaiset, mainonta, mainostoimistot, kauneusihanteet, kohderyhmät, Advertising agencies, Beauty, Personal, Women in advertising, Women in the advertising industry
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja