Denise H. Sutton : Globalizing ideal beauty : how female copywriters of the J. Walter Thompson Advertising Agency redefined beauty for the twentieth century
€95.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-GLOB-3DE7F1

Denise H. Suttonin tutkima Globalizing ideal beauty paljastaa, miten J. Walter Thompson -mainostoimiston naispuoliset copywriterit muokkasivat 1900-luvun kauneusihanteita ja amerikkalaisen mainonnan vaikutusta maailmanlaajuisesti. Kirja perustuu laajaan alkuperäiseen arkistotutkimukseen ja nostaa esiin työssäkäyvien naisten suuren merkityksen liike-elämässä ja kulttuurissa.
| Categories | |
|---|---|
| Author | Denise H. Sutton |
| Title | Globalizing ideal beauty : how female copywriters of the J. Walter Thompson Advertising Agency redefined beauty for the twentieth century |
| SKU | P-GLOB-3DE7F1 |
| Keywords | naiset, mainonta, mainostoimistot, kauneusihanteet, kohderyhmät, Advertising agencies, Beauty, Personal, Women in advertising, Women in the advertising industry |
