Elina Koivumäki : Markkinointijuridiikka
Liittyykö työhösi markkinoinnin, myynnin, viestinnän tai sisällöntuotannon suunnittelu ja/tai toteuttaminen? Tunnetko niiden lukuisat ja nopeasti muuttuvat juridiikan säännöt?
Markkinointijuridiikan konkarin Elina Koivumäen kirjoittamassa kirjassakäsitellään markkinoinnin, myynnin ja viestinnän juridiikkaa sekä kuluttajille että yrityksille suunnattujen tuotteiden ja palveluiden osalta eli se soveltuu sekä B2C- että B2B -liiketoiminnoille.
Juristiyrittäja, OTM Elina Koivumäellä on yli 20 vuoden kokemus myynnin, markkinoinnin, viestinnän, sosiaalisen median sekä henkilötietojen käsittelyn juridisesta konsultoinnista ja kouluttamisesta, asiakkainaan kotimaisia ja ulkomaisia yhtiöitä sekä kotimaisia järjestö- ja julkissektorin yhteisöjä.
* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.
Categories | |
---|---|
Author | Elina Koivumäki |
Title | Markkinointijuridiikka |
Keywords | Elina Koivumäki, markkinointijuridiikka, markkinointioikeus, B2B-markkinointi, B2C-markkinointi, juridiikkaa arkikielellä, lainmukainen markkinointi, markkinoinnin säännöt, myynnin juridiikka, viestinnän juridiikka, sosiaalinen media, some, henkilötietojen käsittely |