Fred Crawford : The myth of excellence : why great companies never try to be the best at everything
As low as €14.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-THE--071F66

Fred Crawfordin The Myth of Excellence tarjoaa uusia näkökulmia yritysten asiakassuhteiden ja kuluttajakäyttäytymisen ymmärtämiseen, perustuen käytännön tutkimuksiin ja esimerkkitapauksiin. Kirja haastaa perinteiset käsitykset siitä, että yrityksen tulisi olla paras kaikilla osa-alueilla.
Suitable for: Liiketaloudesta, markkinoinnista ja asiakassuhteista kiinnostuneille.
| Categories | |
|---|---|
| Author | Fred Crawford |
| Coauthors | Ryan Mathews |
| Title | The myth of excellence : why great companies never try to be the best at everything |
| SKU | P-THE--071F66 |
| Keywords | kuluttajakäyttäytyminen, asiakkaat, yritykset, markkinointitutkimus, yhtiöt, suhdemarkkinointi, företag, konsumentbeteende, bolag, kunder, relationsmarknadsföring, marknadsforskning |
