Fred Crawford : The myth of excellence : why great companies never try to be the best at everything

As low as €14.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-THE--071F66
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Fred Crawfordin The Myth of Excellence tarjoaa uusia näkökulmia yritysten asiakassuhteiden ja kuluttajakäyttäytymisen ymmärtämiseen, perustuen käytännön tutkimuksiin ja esimerkkitapauksiin. Kirja haastaa perinteiset käsitykset siitä, että yrityksen tulisi olla paras kaikilla osa-alueilla.

Suitable for: Liiketaloudesta, markkinoinnista ja asiakassuhteista kiinnostuneille.

More Information
Categories
AuthorFred Crawford
CoauthorsRyan Mathews
TitleThe myth of excellence : why great companies never try to be the best at everything
SKUP-THE--071F66
Keywordskuluttajakäyttäytyminen, asiakkaat, yritykset, markkinointitutkimus, yhtiöt, suhdemarkkinointi, företag, konsumentbeteende, bolag, kunder, relationsmarknadsföring, marknadsforskning
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja