Hans-Henry Kvist : Asiakasprosessit : miten parannat tulosta prosesseja kehittämällä

As low as €16.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-ASIA-6AE1FC
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Asiakasprosessit antaa kattavan katsauksen prosessijohtamiseen, tarjoten käytännön ideoita organisaatioiden kehittämiseen ja kilpailukyvyn kasvattamiseen. Kirjan elävät esimerkit ja tutkimuksiin perustuva lähestymistapa auttavat löytämään tapoja parantaa tuloksia tehokkaiden prosessien kautta.

Suitable for: Johtamisesta ja organisaatiokehityksestä kiinnostuneille.

More Information
Categories
AuthorHans-Henry Kvist
CoauthorsSami Arhomaa
TitleAsiakasprosessit : miten parannat tulosta prosesseja kehittämällä
SKUP-ASIA-6AE1FC
Keywordsyritykset, johtaminen, organisaatiot, prosessijohtaminen
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja