Hans-Henry Kvist : Asiakasprosessit : miten parannat tulosta prosesseja kehittämällä
As low as €16.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-ASIA-6AE1FC

Asiakasprosessit antaa kattavan katsauksen prosessijohtamiseen, tarjoten käytännön ideoita organisaatioiden kehittämiseen ja kilpailukyvyn kasvattamiseen. Kirjan elävät esimerkit ja tutkimuksiin perustuva lähestymistapa auttavat löytämään tapoja parantaa tuloksia tehokkaiden prosessien kautta.
Suitable for: Johtamisesta ja organisaatiokehityksestä kiinnostuneille.
| Categories | |
|---|---|
| Author | Hans-Henry Kvist |
| Coauthors | Sami Arhomaa |
| Title | Asiakasprosessit : miten parannat tulosta prosesseja kehittämällä |
| SKU | P-ASIA-6AE1FC |
| Keywords | yritykset, johtaminen, organisaatiot, prosessijohtaminen |
