Helen Katz : The media handbook : a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying

€10.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-THE--BDC30D
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Helen Katzin The media handbook tarjoaa kattavan johdatuksen mainonnan mediavalinnan, suunnittelun, tutkimuksen ja ostamisen käytäntöihin, yhdistäen teorian ja reaalimaailman esimerkit. Teoksessa korostuu digitaalisen ja perinteisen median yhteispeli sekä strateginen suunnittelu osana brändi- ja asiakastavoitteita.

Suitable for: mainonnan, viestinnän ja markkinointialan opiskelijoille sekä media-alan ammattilaisille

More Information
Categories
AuthorHelen Katz
TitleThe media handbook : a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying
SKUP-THE--BDC30D
Keywordsmarkkinointi, mainonta, media, uusmedia, viestimet, Marketing channels, Advertising media planning, Mass media and business
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja