Helena Tuorila : Onnistunut lääkärissäkäynti : potilaskuluttajan opas

€6.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-ONNI-2BA7E5
See all options
More Information
Categories
AuthorHelena Tuorila
TitleOnnistunut lääkärissäkäynti : potilaskuluttajan opas
SKUP-ONNI-2BA7E5
Keywordskuluttajat, kuluttajakäyttäytyminen, asiakkaat, kustannukset, arviointi, käyttö, laatu, lääkärit, vuorovaikutus, asiakaspalvelu, potilaat, terveyspalvelut, terveydenhuolto, oikeudet, hoitosuhde, julkiset palvelut, yksityiset palvelut, tiedonhankinta, itsemäärääminen, asiakkuus, valitukset, käyttäjät, terveystieto, potilasasiakirjat, potilasvahingot, lääkärissäkäynti, Patient Rights, health services, potilasneuvonta, tiedonsaanti, Patients, Marketing of Health Services, Community Health Services, Patient Care, potilasasiamiehet, patient satisfaction, Confidentiality, Health Care Quality, Access, and Evaluation, Patient Advocacy, public sector, Private Sector, private practice, Consumer Advocacy
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja