Henrik Uggla : Organisation av varumärken : för kapitalisering och affärsutveckling
€12.50
In stock
Only %1 left
SKU
P-ORGA-F8D88D

Henrik Ugglan teos tarjoaa laajemman näkökulman varumärkkien strategiseen organisointiin ja yhdistämiseen liiketoiminnan kehittämiseksi sekä esittelee uusia malleja varumärkkien asemointiin.
Suitable for: Markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille, erityisesti markkinoijille, johtajille, konsulteille ja mainostoimistojen edustajille.
| Categories | |
|---|---|
| Author | Henrik Uggla |
| Title | Organisation av varumärken : för kapitalisering och affärsutveckling |
| SKU | P-ORGA-F8D88D |
| Keywords | markkinointi, kehitysstrategiat, kehittäminen, liiketoiminta, tavaramerkit, merkkitavarat, brändit, utveckling (verksamhet), marknadsföring, affärsverksamhet, utvecklingsstrategier, Brands, varumärken, märkesvaror |
