Henrik Uggla : Organisation av varumärken : för kapitalisering och affärsutveckling

€12.50
In stock
Only %1 left
SKU
P-ORGA-F8D88D
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Henrik Ugglan teos tarjoaa laajemman näkökulman varumärkkien strategiseen organisointiin ja yhdistämiseen liiketoiminnan kehittämiseksi sekä esittelee uusia malleja varumärkkien asemointiin.

Suitable for: Markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille, erityisesti markkinoijille, johtajille, konsulteille ja mainostoimistojen edustajille.

More Information
Categories
AuthorHenrik Uggla
TitleOrganisation av varumärken : för kapitalisering och affärsutveckling
SKUP-ORGA-F8D88D
Keywordsmarkkinointi, kehitysstrategiat, kehittäminen, liiketoiminta, tavaramerkit, merkkitavarat, brändit, utveckling (verksamhet), marknadsföring, affärsverksamhet, utvecklingsstrategier, Brands, varumärken, märkesvaror
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja