Ingmar Tufvesson : Mainonnan tehon mittaaminen : selvitys erilaisista mittausmenetelmistä ja niiden käytöstä

€8.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-MAIN-775DA4
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Mainonnan kohteiden ja tehon mittaaminen on tärkeässä roolissa, kun yritykset käyttävät vuosittain merkittäviä summia mainontaan. Ingmar Tufvesson esittelee erilaisia mainonnan mittausmenetelmiä ja niiden käytännön soveltamista suomenkielisessä teoksessa.

Suitable for: Markkinoinnin ja mainonnan parissa työskenteleville.

More Information
Categories
AuthorIngmar Tufvesson
TitleMainonnan tehon mittaaminen : selvitys erilaisista mittausmenetelmistä ja niiden käytöstä
Original titleReklameffektmätning
SKUP-MAIN-775DA4
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja