Jack Trout : Differentiate or die : survival in our era of killer competition

As low as €10.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-DIFF-17BF1A
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Jack Troutin teos pureutuu siihen, kuinka yritykset voivat selviytyä kovassa kilpailussa erottautumisen avulla ja luoda kestävää kilpailuetua markkinoilla.

More Information
Categories
AuthorJack Trout
CoauthorsSteve Rivkin
TitleDifferentiate or die : survival in our era of killer competition
SKUP-DIFF-17BF1A
Keywordsmarkkinointi, mainonta, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, palvelut, yritykset, kehittäminen, laatu, kilpailukyky, mielikuvat, yhtiöt, tavaramerkit, merkkitavarat, tuotteet, kilpailuetu, brändit, muotoilujohtaminen, ominaisuudet, tunnettuus, strategiat, markkinat (taloustiede), erikoistuminen, kilpailu (toiminta), erot, companies, Marketing, Customers, Brand name products, Advertising, competitiveness, Brands, Competition, erilaistuminen, identifiointi, kilpailu (talous)
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja