Jacques Horovitz : Kohti nollavirhettä palvelun laadussa

€15.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-KOHT-35C676
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Jacques Horovitz esittää konkreettisia ratkaisuja, joiden avulla palvelun laatu voidaan viedä kohti virheettömyyttä vahvan asiakaskeskeisyyden ja selkeiden palvelustrategioiden kautta.

Suitable for: Palvelu- ja tuotantoyrityksille sekä julkishallinnon laitoksille, joille palvelun laatu, asiakaspalvelu ja markkinointi ovat keskeisiä.

More Information
Categories
AuthorJacques Horovitz
TitleKohti nollavirhettä palvelun laadussa
Original titleLa qualité de service, à la conquete du client
SKUP-KOHT-35C676
Keywordsmarkkinointi, asiakkaat, laatu, asiakaspalvelu, tyytyväisyys
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja