James H. Gilmore : Authenticity : what consumers really want - What consumers really want

€13.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-AUTH-5FEA7E
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

James H. Gilmore pureutuu teoksessaan aitouden merkitykseen kuluttajakäyttäytymisessä ja markkinoinnissa, tarjoten ajankohtaisia näkökulmia yrityksille, jotka haluavat erottautua kilpailijoistaan merkityksellisillä ja aidoilla asiakaskokemuksilla.

Suitable for: Markkinoinnista, kuluttajakäyttäytymisestä ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille aikuisille.

More Information
Categories
AuthorJames H. Gilmore
CoauthorsB. Joseph Pine
TitleAuthenticity : what consumers really want - What consumers really want
SKUP-AUTH-5FEA7E
Keywordskuluttajat, kuluttajakäyttäytyminen, kauppa, markkinointi, asiakaslähtöisyys, mielikuvat, tuotannonohjaus, tuotannonsuunnittelu, tuotekehitys, tavaramerkit, tuotteet, ostokäyttäytyminen, brändit, aitous, Marketing, Consumer behaviour, Consumers, Product management, jäljennökset, Consumer behavior, autenttisuus, Consumers' preferences, tuotesijoittelu, authenticity
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja