James H. Gilmore : Authenticity : what consumers really want - What consumers really want
€13.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-AUTH-5FEA7E

James H. Gilmore pureutuu teoksessaan aitouden merkitykseen kuluttajakäyttäytymisessä ja markkinoinnissa, tarjoten ajankohtaisia näkökulmia yrityksille, jotka haluavat erottautua kilpailijoistaan merkityksellisillä ja aidoilla asiakaskokemuksilla.
Suitable for: Markkinoinnista, kuluttajakäyttäytymisestä ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille aikuisille.
| Categories | |
|---|---|
| Author | James H. Gilmore |
| Coauthors | B. Joseph Pine |
| Title | Authenticity : what consumers really want - What consumers really want |
| SKU | P-AUTH-5FEA7E |
| Keywords | kuluttajat, kuluttajakäyttäytyminen, kauppa, markkinointi, asiakaslähtöisyys, mielikuvat, tuotannonohjaus, tuotannonsuunnittelu, tuotekehitys, tavaramerkit, tuotteet, ostokäyttäytyminen, brändit, aitous, Marketing, Consumer behaviour, Consumers, Product management, jäljennökset, Consumer behavior, autenttisuus, Consumers' preferences, tuotesijoittelu, authenticity |
