Jay R. Galbraith : Designing the customer-centric organization : a guide to strategy, structure, and process

€5.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-DESI-A8B7ED
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Jay R. Galbraith tarjoaa käytännöllisen ja selkeän oppaan asiakaslähtöisen organisaation strategiseen suunnitteluun ja rakenteiden kehittämiseen.

More Information
Categories
AuthorJay R. Galbraith
TitleDesigning the customer-centric organization : a guide to strategy, structure, and process
SKUP-DESI-A8B7ED
Keywordsasiakaslähtöisyys, asiakkaat, yritykset, johtaminen, suunnittelu, organisaatiot, asiakkuudenhallinta, strateginen suunnittelu, suhdetoiminta, asiakkuus, strategiat, Organization, management, planning, Customers, strategy, Public relations, Strategic planning, Customer relations
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja