Jim Blythe : Marketing planning : strategy, environment and context

€8.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-MARK-B12FB8
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Jim Blythen teos tarjoaa kattavan näkemyksen markkinoinnin suunnittelun strategisista, ympäristöllisistä ja kontekstuaalisista ulottuvuuksista, korostaen erilaisten analyysien ja työkalujen merkitystä tehokkaassa markkinointiprosessissa.

More Information
Categories
AuthorJim Blythe
CoauthorsPhil Megicks
TitleMarketing planning : strategy, environment and context
SKUP-MARK-B12FB8
Keywordsmarkkinointi, yritysstrategiat, suunnittelu, ympäristö, strateginen suunnittelu, analyysi, strategiat, markkinat (taloustiede), auditointi, planning, Marketing, Auditing
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja