Jim Sterne : Customer service on the Internet : building relationships, increasing loyalty and staying competitive

€12.50
In stock
Only %1 left
SKU
P-CUST-87E961
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Jim Sternen teos tarjoaa käytännön opastusta verkkopohjaisen asiakaspalvelun rakentamiseen ja tehostamiseen toimintaa internetissä.

Suitable for: Markkinointi- ja asiakaspalvelun ammattilaisille.

More Information
Categories
AuthorJim Sterne
TitleCustomer service on the Internet : building relationships, increasing loyalty and staying competitive
SKUP-CUST-87E961
Keywordskuluttajat, markkinointi, mainonta, Internet, asiakkaat, palvelut, yritykset, viestintä, tietoliikenne, verkkoliiketoiminta, kommunikation, företag, Marketing, service, Consumers, e-business, datakommunikation, reklam (marknadsföring), Data communication, kunder
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja