Joseph A. Michelli : Leading the Starbucks way : 5 principles for connecting with your customers, your products and your people

€8.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-LEAD-1591E1
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Joseph A. Michelli paljastaa, miten Starbucks nousi maailmanlaajuisesti arvostetuksi brändiksi hyödyntämällä viittä keskeistä periaatetta menestyvään asiakassuhteeseen, tuoteosaamiseen ja yrityskulttuuriin.

More Information
Categories
AuthorJoseph A. Michelli
TitleLeading the Starbucks way : 5 principles for connecting with your customers, your products and your people
SKUP-LEAD-1591E1
Keywordsmenestyminen, johtaminen, yrityskulttuuri, asiakkuudenhallinta, asiakkuus, Product management, Corporate culture, tuotepolitiikka, Success in business, Customer relations
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja