Juliet Schor : Born to buy : the commercialized child and the new consumer culture
€7.50
In stock
Only %1 left
SKU
P-BORN-CC328E

Juliet Schorin teos tarkastelee lapsiin ja nuoriin kohdistuvan markkinoinnin laajuutta ja vaikutuksia nykypäivän kulutuskulttuurissa Yhdysvalloissa. Kirja hyödyntää alan tutkimusta ja avaa, miten mainonta muokkaa lasten hyvinvointia ja identiteettiä.
Suitable for: Aikuisille, jotka ovat kiinnostuneita kasvatuksesta, kuluttajakäyttäytymisestä ja markkinoinnin vaikutuksista nuoriin.
| Categories | |
|---|---|
| Author | Juliet Schor |
| Title | Born to buy : the commercialized child and the new consumer culture |
| SKU | P-BORN-CC328E |
| Keywords | kuluttajakäyttäytyminen, mainonta, nuoret, lapset, hyvinvointi, sosiaaliturva, kulutus, Yhdysvallat, Children, Consumption, Consumer behaviour, Advertising, Young people, social security, Welfare, United States |
