Juliet Schor : Born to buy : the commercialized child and the new consumer culture

€7.50
In stock
Only %1 left
SKU
P-BORN-CC328E
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Juliet Schorin teos tarkastelee lapsiin ja nuoriin kohdistuvan markkinoinnin laajuutta ja vaikutuksia nykypäivän kulutuskulttuurissa Yhdysvalloissa. Kirja hyödyntää alan tutkimusta ja avaa, miten mainonta muokkaa lasten hyvinvointia ja identiteettiä.

Suitable for: Aikuisille, jotka ovat kiinnostuneita kasvatuksesta, kuluttajakäyttäytymisestä ja markkinoinnin vaikutuksista nuoriin.

More Information
Categories
AuthorJuliet Schor
TitleBorn to buy : the commercialized child and the new consumer culture
SKUP-BORN-CC328E
Keywordskuluttajakäyttäytyminen, mainonta, nuoret, lapset, hyvinvointi, sosiaaliturva, kulutus, Yhdysvallat, Children, Consumption, Consumer behaviour, Advertising, Young people, social security, Welfare, United States
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja