Kai Huotari : Experientializing, how C2C Communication Becomes Part of the Service Experience - The Case of Live-tweeting and TV-viewing

€16.50
In stock
Only %1 left
SKU
P-EXPE-D8FEA9
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Kai Huotarin tutkimus tuo uuden käsitteen 'experientializing', joka kuvaa asiakasviestinnän sulautumista palvelukokemukseen — erityisesti tv-lähetysten live-twiittauksen kautta. Kirja tarjoaa näkökulmia siihen, miten C2C-viestintä voi muuttaa kulutuskokemuksia ja avata uusia mahdollisuuksia mediatoimialalle.

More Information
Categories
AuthorKai Huotari
TitleExperientializing, how C2C Communication Becomes Part of the Service Experience - The Case of Live-tweeting and TV-viewing
SKUP-EXPE-D8FEA9
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja