Kari Korkiakoski : Huomisen asiakas

€56.50
In stock
Only %1 left
SKU
P-HUOM-03F7A9
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Huomisen asiakas by Kari Korkiakoski explores the growing significance of customer experience in building competitive advantage and encourages a broader discussion in Finnish society. This book provides fresh perspectives from key decision-makers and insights into post-pandemic customer expectations.

Suitable for: For leaders, managers, and anyone interested in customer experience.

Haastavana taloudellisena aikana on syytä pitää huolta nykyisistä asiakkaista, koska he ovat todennäköisesti myös huomisen asiakkaita. Tämä kirja antaa uuden näkökulman yrityksen kilpailuedun rakentamiseen.

Asiakaskokemus on ollut mukana suomalaisessa liike-elämän keskustelussa jo yli kymmenen vuotta. Se on noussut marginaalista vähitellen kulmahuoneiden puheenaiheeksi. Tämän pitkän matkan aikana ei kuitenkaan ole keskustelu siitä, mitä kaikkea asiakaskokemus voisi tarjota Suomelle ja sen kilpailukyvylle. Kirjan ajatuksena on nostaa asiakaskokemuksen merkitys yritystasolta toimialatasolle ja sieltä kansalliselle tasolle. Teos vastaa kysymykseen, ”miten suomalainen yritys tai organisaatio voi rakentaa ainutlaatuisen asiakaskokemusstrategian”. Tämän lisäksi teos kertoo tuloksista, joita on saatu haastattelemalla asiakaskokemuksen kehittämisen parissa työskenteleviä päättäjiä. Tutkimus tarjoaa myös tuoretta tietoa asiakkaiden odotuksiin koronan jälkeisessä ajassa.

Kirjaan on haastateltu suomalaisen yrityksiä ja yhteiskunnan avaintoimijoita, joilla on ensiarvoisen tärkeää tietoa siitä, mihin asiakaskokemukseen liittyvä toiminta ja ajattelu ovat kehittymässä Suomessa. Se nostaa asiakaskokemuksen laajempaan keskusteluun, joka koskettaa suomalaista yhteiskuntaa laajemmin, eikä vain yritysmaailmaa. Kirja antaa Suomen ja suomalaisten yritysten kilpailuedun rakentamiseen uuden näkökulman, ja tätä tietoa yritykset ja yhteistö tarvitsevat menestyäkseen tulevaisuudessa.

Teos antaa eri organisaatioiden asiakaskokemukseen liittyvää ajattelemisen aihetta niin johtajille ja esihenkilöille kuin kaikille aiheesta kiinnostuneille. Se sopii myös opetuskäyttöön ja oppikirjaksi eri oppilaitoksien kurssivalikoimaan.

* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.

More Information
Categories
AuthorKari Korkiakoski
TitleHuomisen asiakas
KeywordsFuturelab, Kari Korkiakoski, Net Promoter Score, asiakas, asiakasarvo, asiakasjohtaminen, asiakaskokemuksen mittaaminen, asiakaskokemus, asiakaskokemusstrategia, asiakaspolut, asiakasymmärrys, asiakkuuden johtaminen, asiakkuusjohtaminen, asiakkuusjohtaminen, asiakkuuskokemus, muutosjohtaminen, palvelumuotoilu, segmentointi, tahtotila, visio
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja