Loading...

Please wait...

Kati Keronen & Katri Tanni : Sisältöstrategia

62.00 €
Only %1 left
SKU
K-0038531
New
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Discover practical models and proven Finnish expertise to transform your organization's communications and marketing strategy. Kati Keronen and Katri Tanni show how to achieve results through customer-oriented approaches.

Haluatko päästä asiakkaan ihon alle ja parantaa viestinnän ja markkinoinnin tuloksellisuutta? Pohditko, miten voit yhdistää koko organisaation voimat tämän tavoitteen taakse? Haluatko rakentaa kasvua, parantaa työnantajamielikuvaa, asiakaskokemusta tai profiloitua ajatusjohtajana ja luoda kilpailuetua?

Haluaisitko tehdä tämän kaiken pitkäjännitteisesti strategiaa toteuttaen, mutta yhtä aikaa taktisesti entistä tarkemmin ja tuloksellisemmin?

Sisältöstrategia-kirjan jokainen rivi vie sinua systemaattisesti kohti näitä tavoitteita. Markkinoinnin ja viestinnän suomalaiset uranuurtajat kertovat kirjassa, miten he onnistuivat. Lisäksi saat testatut työmallit, joiden avulla on luotu käännös kohti asiakaslähtöisempää viestintää ja markkinointia jo kymmenissä suomalaisissa organisaatioissa. Mallit, joita on verrattu kansainvälisten konsulttiyhtiöiden metodeihin ja joiden avulla tehdään tulosta tälläkin hetkellä eri puolilla maailmaa.

Ei sanahelinää, ei konsulttipuhetta, ei höttöä. Tartu hetkeen ja aloita vauhdikas matka kohti kokonaisvaltaista viestintä- ja markkinointikulttuurin muutosta!

Kati Keronen:
”Intohimonani on auttaa suomalaisia organisaatiota luomaan kasvua. Digitaalisella ajalla voittajat osaavat kohdentaa viestinsä juuri niille asiakkaille, joille tuotetaan paras arvo - nämä kun ovat yleensä niitä asiakkaita, jotka tuottavat sen parhaan arvon myös organisaatiolle. Lähes 20 vuoden kokemukseni erilaisista organisaatioista vahvistaa tämän; parhaat tietävät, miksi asiakkaat heiltä ostavat.”

Katri Tanni:
”Olen kymmenen vuoden ajan sparrannut suomalaisia pk-sektorin yrityksiä, julkisorganisaatioita ja pörssiyrityksiä tunnistamaan kohderyhmänsä ja löytämään teemat, tyylin ja keinot niiden valloittamiseen. Vuosien aikana työmenetelmämme ovat kristallisoituneet ja selkeytyneet, samaan aikaan kun markkinointipäättäjien työpöydät ovat entistä suuremman kaaoksen vallassa. Nautin siitä, kun voin tuoda kaaoksen keskelle punaisen langan. Se lanka ovat asiakkaat.”

* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.

More Information
Categories
AuthorKati Keronen & Katri Tanni
TitleSisältöstrategia
LocationCentral warehouse Ships within 1-4 business days
SubtitleAsiakaslähtöisyydestä tulosta
PublisherAlma Insights
Publication year2017
Published2017
BindingHardback
Product form detailsLankasidos
Page count213
LanguageFinnish
Product conditionNew
ISBN9789521432200
Height (mm)215
Depth (mm)155
Width (mm)23
Weight (g)524
Tax ClassALV 14 %
KeywordsLiiketalous, liiketoiminnan kehittäminen, markkinointi, myynti ja viestintä
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja