Loading...

Please wait...

Kim Goodwin : Designing for the digital age : how to create human-centered products and services

18.00 €
Only %1 left
SKU
1870621
Used / Product condition: good
More Information
Categories
AuthorKim Goodwin
TitleDesigning for the digital age : how to create human-centered products and services
LocationPaikallisvarasto Shipped the next business day
PublisherWiley Pub.
Publication year2009
Edition1
BindingPaperback (softcover)
Page count739
LanguageEnglish
ISBN9780470229101
Product conditionGood (K3)
Other remarkslittle abrasion covers, slight fray edges and corners
Height (mm)231
Depth (mm)189
Width (mm)39
Weight (g)1750
Tax ClassMarginaaliverotus
Keywordsmuotoilu, tutkimus, asiakkaat, palvelut, liiketoiminta, suunnittelu, projektit, digitaalitekniikka, persoona, tuotekehitys, tutkimusmenetelmät, tietokonegrafiikka, teollinen muotoilu, hankesuunnittelu, tuotteet, ergonomia, tietokoneohjelmat, tiimit, research, teams, planning, datorgrafik, käyttäjätutkimus, Customers, products, industriell formgivning, Business, Computer graphics, Projects, human engineering, Stakeholders, industrial design
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja