Malcolm McDonald : Marketing value metrics : a new metrics model to measure marketing effectiveness

€23.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-MARK-AE8AF7
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Malcolm McDonaldin teos esittelee mittaripohjaisen mallin, jonka avulla markkinoinnin tehokkuutta voidaan arvioida ja perustella johdolle järjestelmällisesti. Kirja hyödyntää laaja-alaista tutkimuspohjaa ja käytännön esimerkkejä markkinointi-investointien vaikuttavuuden mittaamiseen.

More Information
Categories
AuthorMalcolm McDonald
CoauthorsPeter Mouncey & Stan Maklan
TitleMarketing value metrics : a new metrics model to measure marketing effectiveness
SKUP-MARK-AE8AF7
Keywordsmarkkinointi, markkinointitutkimus, mittaus, kustannustehokkuus, Marketing, segmentointi
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja