Markku Vierula : Suuri integraatiokirja

As low as €29.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-SUUR-233A57
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Integration provides solutions for enhancing collaboration between marketing, sales, and communications in business. This book examines contemporary integration practices and their benefits in a practical manner.

Kenelle: For adults interested in management, marketing, and communications.

Integraatio on vastaus liiketoiminnan kehittämis- ja uudistamishaasteisiin. Tämä kirja siirtää integroinnin käytännön tasolle napakasti, syvällisesti ja kattavasti. Teoreettinen viitekehys ja modernit esimerkit osoittavat, että markkinoinnin, viestinnän ja myynnin investoinneista sekä henkilöstön osaamisesta saadaan enemmän irti yhteispeliä kehittämällä.

Uudistetussa painoksessa korostuvat digitaalisuus, verkkoympäristöt, b2b-liiketoiminta ja ict, tuotteistaminen ja palvelullistaminen. Integraatiota tarkastellaan myös ylimmän johdon ja julkisen sektorin näkökulmista. Tuoreet yrityskeissit osoittavat, että integraation avulla on syntynyt uutta niin filosofisesti, kulttuurisesti kuin toiminnallisestikin.

- - -

”Se onko myynti, markkinointi vai viestintä kasvun moottori, ei ole relevantti kysymys. Tärkeintä on se, miten nuo osa-alueet saadaan pelaamaan saumattomasti yhteen. Siitä syntyy kasvu. Suuri Integraatiokirja avaa tämän kokonaisuuden vastustamattomasti.”

Jukka-Pekka Vuori, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Fonecta Oy

(nykyisin Vuori on Halti Oy:n toimitusjohtaja)

”Siiloutuminen on nykyorganisaatioiden syöpäkasvain. Riihikuivaa rahaa hukataan sen takia, ettei integroitua toimintaa saada aikaiseksi. Integroidusta markkinoinnista ja viestinnästä on riittänyt puhetta jo pitkään. Hyviä tekstejä ja käytäntöjä onkin sitten vähemmän. Poikkeus vahvistaa jälleen säännön. Vierulan kirja tekee sen, minkä jokaisen brändin pitäisi tehdä eli lunastaa lupaukset - integroidusti.”

Jouni Heinonen, CEO and Partner, Pohjoisranta Burson-Marsteller Oy

”Vierulan teoksessa on leveyttä, syvyyttä ja relevanssia.

Leveyttä ymmärryttää integraatio kaikkien funktioiden näkökulmasta.

Syvyyttä tuoda yhteispeli esille konkreettisesti, arjen näkökulmasta.

Relevanssia on tässä ajassa oleva muutostarve ja asiakkuuksien näkökulma”.

Tuomas Kahri, kaupallinen johtaja, Terveystalo

* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.

☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja