Martin Lindstom : Buyology : how everything we believe about why we buy is wrong

€5.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-BUYO-8F83C0
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Martin Lindstromin Buyology paljastaa uusimman tutkimuksen avulla odottamattomia totuuksia kuluttajakäyttäytymisestä, markkinoinnista ja brändien voimasta. Kirja pureutuu syihin, miksi ostamamme tuotteet eivät usein liity niihin motiiveihin, joita kuvittelemme itsellämme olevan.

More Information
Categories
AuthorMartin Lindstom
TitleBuyology : how everything we believe about why we buy is wrong
SKUP-BUYO-8F83C0
Keywordspsykologia, kuluttajat, kuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, mainonta, ostaminen, kulutus, shoppailu, tuotteet, ostokäyttäytyminen, brändit, psykologiset tekijät, Marketing, shopping, Consumer behavior, tuotesijoittelu, piilomainonta, Neuromarketing, Psychological aspects
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja