Martin Lindstrom : Brand sense : sensory secrets behind the stuff we buy

€13.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-BRAN-F55A2C
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Martin Lindstrom paljastaa, miten menestyvät brändit hyödyntävät kaikkia viittä aistia markkinoinnissaan ja luovat syvemmän yhteyden kuluttajiin.

More Information
Categories
AuthorMartin Lindstrom
CoauthorsPhilip Kotler
TitleBrand sense : sensory secrets behind the stuff we buy
SKUP-BRAN-F55A2C
Keywordskuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, aistit, ostaminen, kulutus, shoppailu, ostokäyttäytyminen, brändit, Brand name products, Advertising, Senses and sensation, Business names
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja