Max Sutherland : Advertising and the mind of the consumer : what works, what does'nt and why

€6.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-ADVE-F1ADC9
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Max Sutherland pureutuu mainonnan ja kuluttajapsykologian saloihin tuoden esiin, miksi jotkin viestit vaikuttavat tehokkaasti ja toiset epäonnistuvat. Tämä teos avaa, miten mainonta muovaa kuluttajien mielikuvia sekä käyttäytymistä nykypäivän mediaympäristössä.

Suitable for: Markkinoijille, mainosalan ammattilaisille sekä mainonnan ja kulutuskäyttäytymisen opiskelijoille.

More Information
Categories
AuthorMax Sutherland
TitleAdvertising and the mind of the consumer : what works, what does'nt and why
SKUP-ADVE-F1ADC9
Keywordspsykologia, kuluttajat, kuluttajakäyttäytyminen, mainonta, mielikuvat, psykologi, föreställningar (uppfattningar), konsumentbeteende, konsumenter, reklam (marknadsföring)
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja