Mervi Hara : Tupakkayhtiöt, elokuvien kummit

€7.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-TUPA-77BC24
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Mervi Haran teos tarkastelee, kuinka tupakkayhtiöt markkinoivat tuotteitaan elokuvien kautta vaikuttaen etenkin nuoriin katsojiin ja piilomainonnan keinoin. Teos perustuu tutkimuksiin sekä tupakkateollisuuden sisäisiin asiakirjoihin ja tuo esiin elokuvien roolin uusien kuluttajien houkuttelemisessa.

Suitable for: Nuorten ja lastenelokuvien vaikutuksista kiinnostuneille sekä markkinoinnin ja median eettisistä kysymyksistä kiinnostuneille.

More Information
Categories
AuthorMervi Hara
TitleTupakkayhtiöt, elokuvien kummit
SKUP-TUPA-77BC24
Keywordsvaikutukset, markkinointi, tupakka, tupakointi, nuoret, elokuvat, etiikka, tupakkateollisuus, nuortenelokuvat, lastenelokuvat, lapset (ikäryhmät), filmindustri, marknadsföring, tobak, jämförande forskning, påverkan, tuotesijoittelu, piilomainonta
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja