Mervi Hara : Tupakkayhtiöt, elokuvien kummit
€7.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-TUPA-77BC24

Mervi Haran teos tarkastelee, kuinka tupakkayhtiöt markkinoivat tuotteitaan elokuvien kautta vaikuttaen etenkin nuoriin katsojiin ja piilomainonnan keinoin. Teos perustuu tutkimuksiin sekä tupakkateollisuuden sisäisiin asiakirjoihin ja tuo esiin elokuvien roolin uusien kuluttajien houkuttelemisessa.
Suitable for: Nuorten ja lastenelokuvien vaikutuksista kiinnostuneille sekä markkinoinnin ja median eettisistä kysymyksistä kiinnostuneille.
| Categories | |
|---|---|
| Author | Mervi Hara |
| Title | Tupakkayhtiöt, elokuvien kummit |
| SKU | P-TUPA-77BC24 |
| Keywords | vaikutukset, markkinointi, tupakka, tupakointi, nuoret, elokuvat, etiikka, tupakkateollisuus, nuortenelokuvat, lastenelokuvat, lapset (ikäryhmät), filmindustri, marknadsföring, tobak, jämförande forskning, påverkan, tuotesijoittelu, piilomainonta |
