Michael J. Silverstein : Trading up : why consumers want new luxury goods - and how companies create them
€14.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-TRAD-7B076C

Michael J. Silversteinin Trading up paljastaa, miten massamarkkinoiden kuluttajat tavoittavat uudenlaiset luksustuotteet ja kuinka yritykset luovat niistä haluttuja brändejä. Kirja tarjoaa oivalluksia muuttuvasta kuluttajakäyttäytymisestä ja nykyaikaisesta tuoteluksuksesta.
| Categories | |
|---|---|
| Author | Michael J. Silverstein |
| Coauthors | John Butman & Neil Fiske |
| Title | Trading up : why consumers want new luxury goods - and how companies create them |
| SKU | P-TRAD-7B076C |
| Keywords | kuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, vähittäiskauppa, laatu, tuotteet, ylellisyystavarat, Marketing, quality, Retail trade, Consumer behaviour, products, Cost and standard of living, Luxury, Quality of products, Erikoistavarat, Luxury goods, Specialty goods |
