Michael J. Silverstein : Trading up : why consumers want new luxury goods - and how companies create them

€14.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-TRAD-7B076C
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Michael J. Silversteinin Trading up paljastaa, miten massamarkkinoiden kuluttajat tavoittavat uudenlaiset luksustuotteet ja kuinka yritykset luovat niistä haluttuja brändejä. Kirja tarjoaa oivalluksia muuttuvasta kuluttajakäyttäytymisestä ja nykyaikaisesta tuoteluksuksesta.

More Information
Categories
AuthorMichael J. Silverstein
CoauthorsJohn Butman & Neil Fiske
TitleTrading up : why consumers want new luxury goods - and how companies create them
SKUP-TRAD-7B076C
Keywordskuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, vähittäiskauppa, laatu, tuotteet, ylellisyystavarat, Marketing, quality, Retail trade, Consumer behaviour, products, Cost and standard of living, Luxury, Quality of products, Erikoistavarat, Luxury goods, Specialty goods
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja