Michael J. Silverstein : Trading up : why consumers want luxury goods - and how companies create them

€20.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-TRAD-9095F5
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Michael J. Silversteinin teos pureutuu siihen, miksi kuluttajat suosivat luksustuotteita ja miten yritykset rakentavat menestyviä brändejä laatuun ja elämyksiin panostamalla. Kirja yhdistää markkinoinnin, kuluttajakäyttäytymisen ja liiketoimintastrategian näkökulmat kiehtovaksi ilmiöanalyysiksi.

Suitable for: Yritysjohdolle, markkinointialan ammattilaisille sekä kuluttajakäyttäytymisestä ja luksustuotteiden maailmasta kiinnostuneille.

More Information
Categories
AuthorMichael J. Silverstein
CoauthorsJohn Butman & Neil Fiske
TitleTrading up : why consumers want luxury goods - and how companies create them
SKUP-TRAD-9095F5
Keywordskuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, vähittäiskauppa, laatu, tuotteet, ylellisyystavarat, Cost and standard of living, Luxury, Quality of products
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja