Michael R. Solomon : Conquering consumerspace : marketing strategies for a branded world

€10.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-CONQ-5B1A51
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Michael R. Solomonin teos perehtyy nykypäivän kuluttajakäyttäytymisen ja brändien rooliin maailmassa, jossa tuotemerkit muovaavat identiteettejä ja suhtautumistapoja. Kirja käsittelee, miten kuluttajat käyttävät brändejä oman minäkuvansa rakentamiseen ja yhteisöjen löytämiseen.

Suitable for: Markkinoinnin, kuluttajakäyttäytymisen ja brändien parissa työskenteleville sekä aiheesta kiinnostuneille.

More Information
Categories
AuthorMichael R. Solomon
TitleConquering consumerspace : marketing strategies for a branded world
SKUP-CONQ-5B1A51
Keywordskuluttajat, kuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, asenteet, identiteetti, brandit, asiakkuudenhallinta, tavaramerkit, merkkitavarat, Marketing, Consumer behaviour, Consumers, Brands, Branding (Marketing), identity, Consumers' preferences, Customer relations
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja